Deklaracja dostępności
Szkoła Podstawowa Nr 3 zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy serwisu internetowego Szkoła Podstawowa Nr 3.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej: - filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych i słabosłyszących; - nie wszystkie pliki do pobrania są w pełni dostępne. Może w nich brakować nagłówków lub opisów alternatywnych do zdjęć, tabel, wykresów i grafik; - część dokumentów umieszczona jest w formie skanów. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Raport z informacjami o samoocenie dostępności
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Arkadiusz Potocki — mailowo sp3@um.pulawy.pl lub telefonicznie (81) 8868564.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
Nazwa organu odwoławczego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Brzechwy w Puławach
Adres organu odwoławczego: ul. Jaworowa 5, 24-100 Puławy
Adres e-mail organu odwoławczego: sp3@um.pulawy.pl
Telefon organu odwoławczego: (81) 8868564
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Brzechwy w Puławach
ul. Jaworowa 5,
24-100 Puławy
Szkoła posiada 6 wejść do budynku, 6 wejść posiadają schody, 1 wejście posiada podjazd dla wózków inwalidzkich – wejście główne od ul. Jaworowej 5.
Przybycie do szkoły można zasygnalizować dzwonkiem znajdującym się przed wejściem głównym do budynku. Portiernia znajduje się po lewej stronie za wejściem głównym do budynku szkoły. Sekretariat znajduje się po lewej stronie od wejścia głównego. Wejście główne prowadzi na parter szkoły. Na parterze budynku możliwe jest poruszanie się na wózku inwalidzkim, którym można wjechać platformą schodową – przy wejściu głównym.
W placówce znajdują się trzy kondygnacje. Do piwnicy i na trzecią kondygnację prowadzą schody, pozbawione dostosowania do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Szkoła nie dysponuje dostosowaniami takimi jak: informacje głosowe, pętla indukcyjna, winda.
Miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parkingu szkolnym. Szkoła dysponuje 1 miejscem parkingowym. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Na terenie szkoły nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego. Istnieje możliwość wyjścia do osoby niepełnosprawnej na zewnątrz, po wcześniejszym
uzgodnieniu telefonicznym lub e-mailowym.